Plasarea unei comenzi
Cum comanzi de la eShop
- Adaugă în coș, după care mergi la coșul de cumpărături;
- Apasă butonul “Continuă cu finalizarea comenzii”.
- Ajungi în pagina “Detalii comandă”, unde completezi datele de facturare și de livrare (dacă sunt diferite), alegi curierul care să facă livrarea, apoi alegi modalitatea de plată. Bifezi “Am citit și sunt de acord cu Termeni și conditii”, după care “Plasează comanda” și vei primi un e-mail de confirmare.
Cum modifici o comandă
Dacă ai plasat o comandă și îți dorești să modifici datele selectate inițial, o poți face doar pâna la facturarea comenzii, prin anularea acesteia și replasarea unei comenzi noi cu datele corecte.
Dacă comanda a fost deja facturată, ne poți contacta prin formularul de contact pentru modificările dorite.
Cum anulezi o comandă
- Intră în contul de client la secțiunea “Comenzile mele”;
- Bifează butonul “Anulează comanda”;
- Dacă AWB-ul pentru curier a fost deja creat, dar coletul nu a fost încă ridicat, vom transmite curierului anularea livrării. De asemenea, poți refuza comanda atunci când ești contactat de curier.