Returul unui produs
Condiții generale pentru returul produselor vândute de eShop
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
- Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
- Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
- Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
- Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
- Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.
Returul unui produs
Asigură-te că produsul pe care vrei să îl returnezi îndeplinește condițiile de retur.
Dacă produsul tău este eligibil returului, poți solicita returnarea acestuia prin unul din următoarele canale de comunicare:
- ne trimiți un email cu cererea ta aici ;
- ne contactezi pe WhatsApp la +40 771 395 662
- completezi și trimiți formularul de retur
Dacă ai neclarități sau întâmpini probleme, ne poți contacta prin formularul de contact.
Retur prin curier
Ai ales să returnezi un produs prin curier?
E foarte simplu! Tot ce trebuie să faci este să completezi formularul de retur.
Curierul va veni să ridice produsul de la adresa pe care ai selectat-o în cel mult 3 zile lucrătoare de la înregistrarea fișei de retur.
În maximum 14 zile vei primii banii înapoi.